lauantai 26. huhtikuuta 2014

Epäonni jatkuu, mutta ei onneksi salilla :)

Hassua, miten arkipäivät kuluu nopeasti, kun on paljon tekemistä. Tai stressattavaa. Näköjään alkaa olla enää lauantai tai sunnuntaiaamuisin aikaa puuron ja kahvin äärellä tälle blogipäivittelylle.

Pääsiäisen miniloma lusittu, nautin kyllä paljon! Kerkesin kotona touhuta hommia, mitkä jää arkena tekemättä ja käytiin ukon ja sessukan kanssa kävelylenkki ihanassa luonnonhelmassa. :> Moneen vuoteen en ollu käyny kävelemässä Isoniemessä, mut olihan se makiaa ku aurinko paisto ja oli lämmintä! Harmi ku ei ihan laavulle asti päästy, ku siellä oli niin mahottomasti porukkaa. Käytiin vähän anoppilassaki auttelemassa remonttihommissa, vähän tuli kyllä ikävä vanhan ammatin hommia. Mutta mieluummin oon "siistissä" sisätyössä lasten parissa, ku likasella ja raskaalla työmaalla jossain raksalla.
Jäi pääsiäisenä mämmit syömättä, mutta pittää sitte kesäkuun jälkeen vähän hemmotella itteä ja ottaa takasi näitä menetettyjä herkkupäiviä ;)

Niin tosta epäonnesta. Meillä hajos auto taas. Siis oikeasti. En ennää tiiä mitä pahhaa oon maailmankaikkeudelle tehny, ku kaikki paska sattuu tähän alkuvuoteen. Paremmin kestäs varmaan nuppi, jos tulis nuo surkiat asiat vähä pidemmällä aikavälillä. Sain arkihaasteenkin facessa, meinas naurattaa ku ei mun arjessa oo mittään kuvaamisen arvosta. No ois ollu eilen kyllä hyvää kuvamatskua jos joku ois ollu mun kanssa hinattavassa autossa! Ikuna ei oo niin palijoa pelottanu, ei saakeli ikinä! Kädet valakosena puristin rattia, ihme että on yhtää ehjää leegoa suussa ku niin kovvaa purin hampaita yhteen, etten mittään kämmiä tekis. Hengissä selvittiin ja nytten pitäs keksiä, että mistähä repis rahat ja aikaa auton korjaamiseen..

Mutta treeni sentään kulkee!

Salilla näkkee, että kehittyy kun on kunnon saliohjelma ja oikianlainen ruokavalio. 4 viikkoa sitten ku aloitettiin, tein ranskalaista punnerrusta kulmatangolla (7,5kg) ja päihin vaivaset 2,5 kg. Tiukkaa teki ku nakkas lisäksi 1,25 molempiin päihin kaveriksi. Nytten siinä on sitte jo 6,25 per puoli ja hyvin nousee! Ja suorin jaloin mave, alussa oli tanko (20kg) ja päissä 10 kg kiekot. Viime kerralla siinä oli sitte jo 20kg ja 5 kg kiekot eli yhteispainona 70kg. Oon melekeen ylypiä ku kehitystä on tapahtunu noin paljon! :) Ja jaksoin eilen tehä 8 leuanvetoa!!! WUHUUUUU!!! <3

Minun akkuhappojuoma ja penkkipainot <3




Näin käy ku joutuu astetta riskimmän kanssa vuorottelemaan tangolla. Eli oltiin tekemässä hauiskääntöä scott penkissä. Mulla oli tanko plus 6,25 ja ukolla piti olla siihen sitte 10 kg enemmän. Joten tuli näin nätti yhistelmä :>

Ja nyt on mahtanu löytyä meikän lempparimaku palarissa. Nimittäin minttukaakao! :D maistuu ihan minttupuffetille, omnomnomnom..... ^^, oikeastaan, mahan tilata seuraavaksi suklaata, mansikkaa ja tota choco/mint makua. Saa vaihella ja kaikki on niin maultaan ku koostumukseltaankin niin hyviä.


Ja lopuksi, kaikkien päivän piristykseksi. Kaikkihan (ainakin melkein) haluaa rantakuntoon? Mä oon hyväksyny sen, että oon hylje ja näin ollen sitten vuoden ympäri rantakunnossa! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti